Heart to Heart

! let's speak frankly

Heart to Heart

! let's speak frankly

بگذار...

  با اینکه تازه اومدم اینجا اما دخترخاله ام داره وسوسه ام میکنه که برم از یه سرویس دیگه وبلاگ بگیرم اما فکر نکنم حالا حالا ها برم.قبلن هم یه جای دیگه وبلاگ داشتم از یه سرویسی که خیلی شخصی تر بود و مال یه همشهری که زحمت طراحیش روهم خودش واسم کشید الان هم خیلی وقته ازش خبری ندارم دوست خیلی خوبیه برام یه جورایی دلم براش تنگ شده!امیدوارم هرجا هست موفق و سلامت باشه!

   اون همکلاسیمون هم که فعلن جوابمون رو نداده مثه این که حسابی قهره! منت کشی من هم فایده نداشت! ا ما مطمئنم به همین زودی جوابمو میده میدونم که طاقت نمیاره! میشناسمش!

   ای ی ی ی بابا از دست این ملت! هی pm میدن ول کن هم نیستن ولمون کنین نصفه شبی بابا!

   یه شعر قشنگ که چند وقت پیش واسم off گذاشته بودن:

  بگذار تا بگویند ما بی غمان مستیم

                                                      در گوشه ی خرابات پیمانه را شکستیم

 بگذار بعد عمری شعر و ترانه خواندن

                                                      حتی خدا نفهمد معشوقه می پرستیم

 

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام گل همیشه بهار

ممنون روز شما هم مبارک عزیز دلم

وبلاگ قشنگی داری

موفق باشی
دوستت دارم

رضا 29 تیر 1385 ساعت 12:39 http://www.classmates.blogsky.com

سلام
امید وارم زودتر اون همکلاسی جوابتونو بده
ببخشید ولی همین جا خیلی خوبه همین جا بنویسید
منتظرم به ما هم سر بزنید
موفق باشید ...

سارا 30 تیر 1385 ساعت 14:23 http://hamsafaretanha85.blogfa.com

دختر خالت غلط کرده
همین جا می مونی ها
به اون دوستت هم بگو باهات آشتی کنه
من هم اینجا نوخودی هم
خوش باشی
جایی نرو
دوستت دارم فراوون (عاشق)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد