Heart to Heart

! let's speak frankly

Heart to Heart

! let's speak frankly

امروز یا فردا...

 

 

   امروز دوباره از آن مهمانهایی داشتیم که مربوط می شوند به قضیه ی " شتری ست که در خانه ی همه می خوابد"! و عجیب دلم گرفت.

 تصور اینکه بالاخره روزی ازین خانه باید بروی ، تو که عمری شادیها و غمهایت را با پدر و مادر و برادرهایت تقسیم می کردی و تمام زندگیت همین چند نفر بودند، حالا باید بروی و با یک نفر دیگر ، کسی که بخواهی و نخواهی روزی ازین در خواهد آمد، باید بروی و همه ی زندگیت را با او تقسیم کنی و به اشتراک بگذارید احساسات و آرزوها و غمها و خوشیها و هرچه که دارید ، تصورش دلتنگت می کند و پشت پلکهایت را داغ و اشکهایت که سرازیر می شوند و روی دفترت می چکند!

 زندگی همین است و کاش اینگونه نبود ! غیر قابل تحمل است که بخواهی کس دیگری را هم در زندگی و حریم خودت راه بدهی و تا آخر عمر در کنار تو باشد! به شرطی که باشد و جا نزند!

 گرچه به آدمهای این روزگار اعتباری نیست!... به خودم هم نیست تا وقتی که نفهمم چه می خواهم ازین زندگی!

 

نظرات 6 + ارسال نظر
ارامیس 29 مرداد 1385 ساعت 22:11 http://www.mem00l.blogsky.com

سلام

دیدم اینجای گفتم یه زنگ بزنم در برم دیم نه امروز جای این کارا نیست

چرا اینجوزی فکر میکنی

بخدا اگه از اون خوباش گیر آدم بیاد زندگی بهترین میشه ولی هیچ وقت عجله نکن خوب بشناس

با عقل برو جلو بعد خود عشقه پیداش میشه

راستی جلب دلمون گرفت پوسید بیا یه سر بزن دیگههههههههههه بابای آرامیس

نوده 30 مرداد 1385 ساعت 11:29

نرو ...که رفتنت صلاح ما نیست
نیگا کن نری ها خب مرسی...
دوباره میگم:
نرو...تو که میدونی من بی تو تو بیمن یعنی حسرت...
:(
ولی اگه دوست داشتی نه یه کم ها خیلی ...برو...:(

ارامیس 2 شهریور 1385 ساعت 23:13 http://www.mem00l.blogsky.com


سلام

یه آپ توپ کردم جدی حیف نیای

میبینمت آرامیس

سارا 5 شهریور 1385 ساعت 15:23 http://hamsafaretanha85.blogfa.com

سوده؟؟؟؟؟
چی می گی؟
سوده اینا چیه؟
یهنی واقعا؟
راسته؟
باور نمی کنم
فردا شب قراره؟
دلم برات تنگ شده
دوستت دارم

ارامیس 5 شهریور 1385 ساعت 16:59 http://www.mem00l.blogsky.com/

سلام

بازم منم اون مزاحم همیشگی باید ببخشید بخدا

سوده جون نمیدونم چه شغلی داری ولی اگه دوست داری بدونی معنی واقعی شغالا چی چی yes یه سر بهم بزن

بابای آرامیس

نوده 5 شهریور 1385 ساعت 22:08

یه کم بیشتر اپدیت شو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد