Heart to Heart

! let's speak frankly

Heart to Heart

! let's speak frankly

من سوده یک مسافر

امروز سه شنبه

 اومدم توی یک کافی نت نشستم و دارم مینویسم میخوام ترک اعتیاد کنم (اعتیاد به اینترنت) وا سه همین اکانتم که تموم شد دیگه کارت جدیدی نگرفتم و بعد سه روز! فکرشو بکن سه روز! اومدم کافی نت

 این روزها حالم یه جوراییه! احساس می کنم میخوام دچار یه تحول بشم البته امیدوارم که اینجور باشه خیلی وقته دچار روزمرگی شدم اما این طور که معلومه این دوری چند روزه از نت باعث شده بیشتر به خودم فکر کنم مخصوصن این که اخیرا کتاب هم زیاد میخونم

  دیروز کتاب *شوخی* اثر میلان کوندرا رو تموم کردم و یه رمان جدید رو شروع کردم به اسم *پرنده ی خارزار*این رمان نسبت به رمان قبلی با اینکه قطورتر و طولانی تره اما مطمئنم زمان کمتری رو خواهد گرفت

  شوخی متن ادبی نسبتا سنگینی داشت اما واقعا لذت بردم از خوندنش مدتها بود چنان کتابی رو نخونده بودم و خوشحالم که از بین اون همه کتاب شوخی رو برداشتم!نیازم رو به خوندن یه کتاب سنگین و درست درمون حسابی ارضا کرد!

  فعلن حرف دیگه ای ندارم

 اگه تا وقتی که توی کافی نت بودم چیزی یادم اومد باز هم مینویسم

 دیر به دیر آپ خواهم کرد اما پربارتر خواهم بود!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
جودی آبوت 3 مرداد 1385 ساعت 09:53 http://judy-abbott.blogsky.com

آدمهای این دوره زمونه مگه می تنونن

ارامیس 3 مرداد 1385 ساعت 11:53 http://www.mem00l.blogsky.com

سلام

کار ما نیست شناسای راز گل سرخ

کار ما شاید این باشد که در حسرت اندوه گل

سرخ شناور مانیم



خوشحال میشم نظرتونو راجب به آخرین نوشتم بدونم


به امید روزهای کاملا متفاوت

آرامیس

ّآّّّّّّّّّّهو 31 اردیبهشت 1386 ساعت 15:57

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد