Heart to Heart

! let's speak frankly

Heart to Heart

! let's speak frankly

پایان

 

  دیر به دیر آپ کردنم دلیلی دارد و آن چیزی جز نداشتن وقت است.

 حقیقتش شاید دیگر اینجا ننویسم نه اینجا بلکه هیچ جای دیگری در نت! شاید ازین پس برای کس دیگری بنویسم برای او و فقط خود خودش و دوست ندارم نوشته هایم را جز او کس دیگری بخواند.

 و شاید هم بنویسم !همه چیز بستگی به او دارد.او که اینجا نیست رفته و مرا بیدل و تنها باقی گذاشته تا برگردد و به خودش بگویم که چه تنها هستم وقتی نیست.

 دو هفته ایست که عجیب به قسمت معتقد شده ام که قسمتت هرچه باشد همان می شود و نمیتوانی از آن فرار کنی که هرجا باشی تو و همانی که قسمت توست بالاخره به هم می رسید.داستان عجیبیست این قسمت...

                                       به پایان آمد این دفتر          حکایت همچنان باقیست...

                                     

نظرات 8 + ارسال نظر
ارامیس 25 شهریور 1385 ساعت 22:35 http://www.mem00l.blogsky.com

بابا بی خیال بیا به دنیا بخند


اگه خاستی یه ویندوز فارسی کار خود ماکروسافت داشته باشی بیا دانلود کن


میبینمت

سارا 27 شهریور 1385 ساعت 23:56 http://hamsafaretanha85.blogfa.com

ای روزگار
دیگه همه این طورین دیگه.....
الهی اون هم از سفر بیاد

چه دنیای عجیبیه
مگه نه سوده جون؟
واقعا سرت شلوغه
اصلا نمی بینمت
به من هم سر بزن
بای

نوده 30 شهریور 1385 ساعت 11:28

یه شعر برای تو:
هر چی آرزوی خوبه مال تو
هر چی که خاطره داری مال من
اون روزای عاشقونه مال تو
این شبای بی قراری مال من
منم و حسرت باتو ما شدن
تویی و بدون من رها شدن
اخر غربت دنیاست مگه نه
اول دو راهی آشنا شدن

نوده 30 شهریور 1385 ساعت 11:35

بازم یه شعر دیگه:
رفتی و خاطره های تو نشسته تو خیالم
بی تو من اسیر دست آرزوهای محالم
یاد من نبودی اما من به یاد تو شکستم
غیر تو که دوری از من دل به هیچ کسی نبستم
هم ترانه یاد من باش بی بهانه یاد من باش
وقت بیداری مهتاب عاشقانه یاد من باش
اگه باشی با نگاهت میشه از حادثه رد شد
میشه تو آتیش عشقت گر گرفتنو بلد شد
اگه دوری اگه نیستی نفس فریاد من باش
تا ابد تا ته دنیا تا همیشه یاد من باش

سلام
هنوز با خیلی مونده تا با قسمس کل کل کنی

منم یه بار زدمش زمین


تو هم میتونیییییییییییییییییی با ور کـــــــــــــــــن




خدایا آنکه در تنها ترین تنهاییم تنهای تنهایم گذاشت خدایا در تنها ترین تنهاییش تنهای تنهایش بذار تا آدم شه


امیر 22 مهر 1385 ساعت 14:21 http://amirbarf.blogfa.com/

http://amirbarf.blogfa.com/سلام وبلاگ قشنگی داری به وبلاگ منم سر بزن اگه خواستی وبلاگمو بذار توی پیوندهای وبلاگ خودت اگه این کار رو کردی بهم خبر بده تا منم وبلاگت بذارم توی پیوندهای وبلاگ خودم. اینم ایدیم برام اف بذار ممنون amirbarfe

فروغ 22 مهر 1385 ساعت 21:04

سوده ی قشنگم سلام
متنتو اونقدر خوندم که می تونم بگم کامل حفظم.
فقط می خواستم بگم :"خوش به حال اون یک نفر..."
موفق باشی.
آرزومند آرزوهای قشنگت

ری را 19 بهمن 1385 ساعت 19:26 http://www.rirayeheshgh.blogsky.com


سلام

دوست عزیز وبلاگ نویسم خسته نباشید...واقعا وبلاگ زیبا و نوشته های جالبی دارید از این رو خوشحال میشم به کلبه ی محقر و کوچک منم یه سری بزنید و من رو هم با حضورتون خوشحال و مستفید کنید.

بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد