Heart to Heart

! let's speak frankly

Heart to Heart

! let's speak frankly

بهار شهر خودم!

 

  شنبه شب

  خداحافظ همین حالا...همین حالا مجری برنامه خداحافظی می کند و می رود و من که همیشه این وقت در سکوت خانه در محله ی خودمان نشسته بودم و منتظر پخش سریال شبانه اکنون در خانه ای تقریبا در مرکز شهر خیلی نزدیک به چهارراه اصلی این شهر کوچک نشسته ام و به صداهایی که نشانگر جاری بودن زندگیست گوش می رهم، ماشینها،موتورها و همه ی این صداها،صداهایی که تا یکی دو ساعت دیگر کم و کمتر میشوند و بعد می روند تا صبح فردا،تا فردا صبح که دوباره خورشید کوچک(چه صفت برازنده ای!وسوسه ای عجیب دارم برای دادن این صفت به خورشید) دوباره آن خورشید کوچک،توپ کوچک طلایی و آتشین از پشت آن کوههای دوست داشتنی بیرون بیاید و به شهر کوچک و قشنگم سلام کند.

  شهر کوچک من از خورشید بزرگتر است دست کم من این طور فکر میکنم!

این شهر را همچون جریانی سیال در وجودم حس می کنم، خیابانهایش ، آدمهایش ، هوایش همه و همه در من جاریند و دلبستگی را که دوستش دارم به وجود می آورند. یک نوع احساس نیاز به این هوا به این مردم هرچند اگر خورشید نبود هیچ کدام اینها هم نبود اما خورشید را نمی خواهم که گاهی آنقدر سوزان است که تو را به ماندن در خانه و دوری از مردم اجبار می کند اما هموست که اگر نباشد زمستان سردی که از آن متنفری سردتر و غیرقابل تحمل تر می شود.

 مدتهاست از زمستان بیزارم و تمام طول این فصل سرد را فقط به شوق بهار، دوست داشتنی ترین فصل از اول زندگیم تا کنون، فقط به شوق بهار دل انگیزست که روزهای سرد و کوتاه زمستان را تحمل می کنم.اما دو بهار است که چنان که باید آن را درک نکرده ام ، سال پیش و بهاری که دو ماه اشت از پایان آن می گذرد.سال پیش به خاطر شرکت در آن مسابقه ی وحشتناک"کنکور" و امسال به خاطر حضور در دانشگاه ، هیچ جا بهار شهر خودم نمی شود. با آن هوای سکرآور دم صبح که هوشیاری ات را با نسیمی می برد و تو را مست و عاشق می کند و با آن سرسبزی و نشاطی که در هوایش جاریست! هه! شده ام مثل عاشق ها! کاش واقعا این طور بود خیلی وقتست دلم هوای یک ذره عاشقی را کرده!

 

نظرات 8 + ارسال نظر
رضا 11 مرداد 1385 ساعت 20:53 http://www.classmates.blogsky.com

سلام
ممنون از اینکه به نظرات توجه میکنید
خیلی با احساس و قشنگ بود
کلی خوشم اومد
وقت کردید به منم سر بزنید خوشحال میشم
موفق باشید...

سارا 13 مرداد 1385 ساعت 14:07 http://hamsafaretanha85.blogfa.com

سلام خانومی!
خوبی؟
حرفای با حالی می زنی
بهار تموم شد عزیزم حالا تابستونه
ولی خداییش حال کردم
موفق باشی
بای بای

ارامیس 16 مرداد 1385 ساعت 20:43 http://ww.mem00l.blogsky.com

سلام من یه سری آهنگ واسه بابا ها گذاشتم تا تازس یه سر بهم بزن


بابای بابا چی دوست دارم (والا بخدا...)


آرامیس

ارامیس 17 مرداد 1385 ساعت 19:04 http://mem00l.blogsky.com/

میدونی
یهویی تو یه لحظه نگاهت میافته تو نگاه یه آدمی
یهویی می بینی که داره ته چشماتو می بینه،‌توی دایره‌ی خودت،
یهویی میبینی این یکیه که بلده تو رو از توی چشمات بخونه
یهویی قلبت مچاله میشه و میریزه پایین
یهویی نگاهتو از نگاهش میکشی بیرون و یه جای دیگه را نگاه می کنی
ممکنه یهویی صدای قدمهاشو بشنوی که داره میاد طرفت که بگه خوندمت
ممکنه هم بره و هیچوقت دیگه نبینیش
میدونی؟


ارامیس 17 مرداد 1385 ساعت 19:05 http://mem00l.blogsky.com/

میدونی
یهویی تو یه لحظه نگاهت میافته تو نگاه یه آدمی
یهویی می بینی که داره ته چشماتو می بینه،‌توی دایره‌ی خودت،
یهویی میبینی این یکیه که بلده تو رو از توی چشمات بخونه
یهویی قلبت مچاله میشه و میریزه پایین
یهویی نگاهتو از نگاهش میکشی بیرون و یه جای دیگه را نگاه می کنی
ممکنه یهویی صدای قدمهاشو بشنوی که داره میاد طرفت که بگه خوندمت
ممکنه هم بره و هیچوقت دیگه نبینیش
میدونی؟


ارامیس 20 مرداد 1385 ساعت 20:36

من اپیدم بیا برو بچم بیا

منتظرما


سارا 21 مرداد 1385 ساعت 15:23 http://hamsafaretanha85.blogfa.com

خدا حافظ کمی غمگین به یاد اون همه تردید به یاد اسمونی که منو از چشم تو می دید/اگه گفتم خدا حافظ نه این که رفتنت سادس نه این که می شه باور کرد دوباره اخر جادس/خدا حافظ برای این که نبندی دل به رویاها بدونی که با تو و بی تو همینه این دنیا/خدا حافظ
این ارامیس چشه؟
مشکل داری شما؟
خوی چه خبر بچه مثبت؟
ما می خوایم بریم مسافرت...شمال..دریا..عشق و حال...جات خالی..
جواب من رو هم بده

مسافرت ؟ جدی میگی ؟خوش به حالتون که هرسال میرین! چه دل خوشی دارین!
شعرت یه ذره مشکل داره خانوم! تحریف نکن ترانه ی مردم رو !
آه من که هنوز گیر امتحان رانندگیمم!
خداحافظ واسه اینکه نبندی دل به رویاها...

نوده 1 شهریور 1385 ساعت 09:46

مگه میشه بچه بهار ازفصل زمستون خوششبیاد
عزیزم این چیزیکه تو وجودت کشف شده:
طیبیعیه
بعد هم شیطون عید رو که خونتون بودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد